Pakowanie i zwrot przesyłki w sklepie LEDVANCE
Aby prawidłowo rozpatrzyć Twoją sprawę, postępuj zgodnie z poniższą procedurą, a obiecujemy, że zajmiemy się wszystkim szybko i bez zbędnych kroków. Procedura ta dotyczy wyłącznie zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy w terminie 30 dni.
1. Ostrożnie zapakuj i oznacz numer zamówienia
Ostrożnie zapakuj przesyłkę, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Wpisz numer zamówienia na paczce widocznymi, czytelnymi i dużymi literami. Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail.
Jeśli paczka nie jest oznaczona numerem zamówienia, nie będziemy w stanie od razu dopasować jej do Twojej sprawy i cały proces będzie się przeciągał.
2. Rozpocznij zwrot towaru w naszym formularzu online
Zaloguj się do naszego portalu samoobsługowych zwrotów, podając numer zamówienia i adres e-mail. Jeśli nie pamiętasz numeru zamówienia (format PLXXXX), wyślemy na Twój adres e-mail link do logowania. Musisz zalogować się za pomocą adresu e-mail, z którego wysłałeś oryginalne zamówienie. Jeśli go nie pamiętasz lub nie masz już do niego dostępu, skontaktuj się z nami za pomocą pomarańczowej ikony czatu w prawym dolnym rogu.
Po ustaleniu sprawy i sprawdzeniu przez nasz dział obsługi klienta, wyślemy Ci e-mailem etykietę zwrotną do zwrotu towaru za pośrednictwem sieci punktów odbioru Ipost. Jeśli nie masz drukarki lub nie masz etykiety do wydrukowania, to nie ma znaczenia. Wystarczy, że nadasz przesyłkę w Paczkomacie.
3. Zanieś go do punktu dostawy na poczcie
Zanieś paczkę z widocznym numerem zamówienia do najbliższego Paczkomatu. Jeśli zdecydujesz się na zabranie paczki w inne miejsce, prosimy o sprawdzenie mapy punktów odbioru i nadania czy umożliwia ona zwrot przesyłek.
4. Następnie zostaw sprawę nam
Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy wszystko i zorganizujemy zwrot pieniędzy. Zwrócimy Ci pieniądze w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie. Mamy 14 dni na przetworzenie zwracanego towaru, ale w większości przypadków robimy to znacznie wcześniej. O wszystkim poinformujemy Cię e-mailem.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, klikając pomarańczową ikonę czatu w prawym dolnym rogu. Cały proces reguluje nasz regulamin, który znajdziesz na stronie.Wojciech Kuźniak jest marketing managerem na Polskę. Związany z LEDVANCE od 2018 roku. Zajmuje się, poza wsparciem naszych biznesowych klientów, rozwojem e-marketingu.
Ulubione produkty Wojtka to oświetlenie ogrodowe SMART+.