Przejdź do treści

Reklamacja towarów w sklepie LEDVANCE

Wojciech Kuźniak 24 Aug 2022
Jeśli jesteś na tej stronie z innego powodu niż tylko ciekawość naszego procesu reklamacyjnego, z góry przepraszamy za niedogodności. Najwyraźniej z naszymi produktami wydarzyło się coś nieoczekiwanego, co zepsuło Twoje wrażenie na temat marki LEDVANCE lub naszych produktów i szukasz sposobu na reklamację towaru. Proszę przyjąć nasze przeprosiny.

Jeśli szukasz instrukcji, jak odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 30 dni od zakupu, to mamy dla Ciebie ten artykuł. Jeśli chcesz zareklamować towar, który wykazuje oznaki wad w ciągu dwóch lat od zakupu, to jesteś we właściwym miejscu i kontynuuj czytanie.

Cały proces reklamacji towaru odbywa się online, eliminując potrzebę formalności i rozmów telefonicznych. Zadbamy o wszystko dzięki naszej pełnej automatyzacji. Potrzebujemy od Ciebie opisu i dokumentacji fotograficznej wady. Reklamacje towaru przyjmujemy tylko od klientów, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie internetowym.



Aby pomyślnie złożyć reklamację towaru, postępuj zgodnie z poniższą prostą procedurą. Obiecujemy, że szybko i bez zbędnej zwłoki zajmiemy się Twoją sprawą.

1. Złóż sprawę w naszym dziale reklamacji.

Zaloguj się do naszego portalu reklamacyjnego za pomocą numeru zamówienia i adresu e-mail, klikając pomarańczowy przycisk Kontynuuj w przypadku reklamacji. Jeśli nie pamiętasz numeru zamówienia (format PLXXXX), natychmiast wyślemy Ci link do logowania na Twój adres e-mail. Abyśmy mogli rozpoznać Twoją sprawę, musisz zalogować się za pomocą adresu e-mail, z którego wysłałeś oryginalne zamówienie. Jeśli go nie pamiętasz lub nie masz już do niego dostępu, skontaktuj się z nami za pomocą pomarańczowej ikony czatu w prawym dolnym rogu. Na pewno znajdziemy rozwiązanie!

2. Wybierz, czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za reklamowany towar, czy też chcesz rozwiązać reklamację otrzymując nowy produkt.

Podczas składania reklamacji towaru prosimy Cię o następujące informacje:

a) Proponowany przez Ciebie sposób załatwienia reklamacji. Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem nowego towaru, po rozpatrzeniu reklamacji sprawdzimy stan magazynowy i w miarę dostępności wyślemy go do Ciebie.

b) Szczegółowy opis wady i dokumentacja fotograficzna. Formularz jest zaprojektowany tak, że dokumentacja fotograficzna jest obowiązkowa. Jeśli z jakiegoś powodu nie masz możliwości zrobienia zdjęcia wady, możesz wybrać dowolne zdjęcie i podać nam tę informację w opisie wady. Na pewno dojdziemy do porozumienia!

3. Wszystko inne już zależy od nas

O kolejnych krokach poinformujemy Cię mailowo, dzięki czemu zawsze będziesz mieć podgląd i kontrolę nad swoim roszczeniem. Na rozpatrzenie reklamacji towaru mamy 30 dni kalendarzowych, ale w zdecydowanej większości przypadków udaje nam się załatwić reklamację w ciągu tygodnia.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, klikając ikonę czatu w prawym dolnym rogu. Cały proces reguluje nasz regulamin, który znajdziesz na naszej stronie.


O autorze
Wojciech Kuzniak
w.kuzniak@ledvance.com

Wojciech Kuźniak jest marketing managerem na Polskę. Związany z LEDVANCE od 2018 roku. Zajmuje się, poza wsparciem naszych biznesowych klientów, rozwojem e-marketingu.

Ulubione produkty Wojtka to oświetlenie ogrodowe SMART+.


Poprzedni
Następny

Dziękujemy za subskrypcję

Ten e-mail został już zasubskrybowany.

Kup tę aranżację

Wybierz wariant

Edytuj
została dodana do koszyka.
this is just a warning